miercuri, 20 mai 2020

I'll be Bach

Cândva i-am spus mamei:
- Mama, azi la școală un băiat a căzut într-o baltă și toți au râs de el în afară de mine!
- Foarte bine! Dar cine era băiețelul?
- Eu!

Amintiri.
M-am așezat la masă comod, imediat ce m-am întors de la serviciu, mi-am aprins o țigară și mi-am turnat o bere.
Pe pantaloni.

M-am schimbat repede. 
Am pitit pantalonii în ghiveciul cu flori.

Mi-am dat apoi cu loțiune de corp pentru fermitate pe abdomen și aștept să-și facă efectul.
Între timp, mai ciugulesc ceva.

Cică în China filmele cu Batman sunt considerate emisiuni culinare.

Am avut în ultimele două luni o dietă atât de dezechilibrată încât trebuie s-o sprijin ca să nu pice.

Dacă reușesc să mă tund săptămâna viitoare voi avea același sentiment precum la calificarea României la EURO 2021.

Încet-încet lucrurile par să revină la normal.
Număr 74 de zile departe de Rapid...însă nu uit faptul că de 3 zile fotbalul s-a întors acasă.

Mă refer la Pancone.
Singurul Președinte!

FzR!!