sâmbătă, 9 mai 2020

Pe margine

După masă de prânz, am tras o ceartă cu aspiratorul, eu în română, el în engleză. 
Totul a plecat de la o perdea și niște cabluri.
Acum ne-am calmat.

Aud la știri că Viorel Cataramă s-a expus în voie pentru a încerca infectarea. 
Ăsta pare genul de om care împinge ușa pe care scrie "trage".

După deciziile astea halucinante, de dragul competiției, după 15 mă aștept să crească numărul de cazuri...
Din păcate.
- Eu văd doar partea plină a paharului.
- Dar ăsta e paharul meu!
- Vezi ce optimist sunt?


" Unde se duce gândul pe care-l uităm? "
Mă întreabă Sigmund Freud?

Ăsta de unde a mai apărut?
Îi zâmbesc ospitalier.
Îi torn un pahar.
Și-l asigur că noi nu uităm.
Niciodată nimic.
Doar mai trimitem din când în când gândul după bere.
În încercarea noastră obsesivă de a ne îneca amarul.

Care a învață să înoate.
Și ne-am obișnuit deja cu el.
Ziua 63.
Ce mai face oare Rapidul meu?

FzR!!