luni, 4 mai 2020

De râs

Mi-am pregătit pantalonii să ies la alergat și am găsit 100 lei în buzunar.
Am sărit în ligheanul de pe balcon.
Am dat comandă la pizza și am tras repede lângă mine o navetă de bere de la gheață.
Adio alergat!

Mi-am scăpat din neatenție Huawei-ul în piscina improvizată.
S-a dus până la fund.
L-am scos, uscat, gâdilat și merge brici.
Nici în apă nu mai poți avea încredere.

Ei, bine..eu nu am avut niciodată.
Și am început să o pierd și în privința oamenilor.

Am aflat că de cele mai multe ori, ei nu se schimbă, ci doar le cad măștile....
Ei, bine...
Au aflat până și alienii.
Ne-au făcut de râs în toată Calea Lactee, ce să mai zic...
În acest moment sunt mai multe posturi de sport Digi decât meciuri de fotbal în lume.
Lăcrimez.

Mai sunt 3 zile până când Duckadam apară, la rând, 4 lovituri de la 11m.

Mă apăr și eu față de atacul din bucătărie:

- Ești fără bun simț!! De fiecare dată când vorbesc cu tine te ia căscatul!!
- Iubito, nu căscăm, incercam să zic și eu ceva.

Reușesc, totuși...

Hai Rapidu'!!


FzR!!