marți, 5 mai 2020

Naa belea...!

Acum 3-4 kile în urmă, a fost 1 Mai...

Îmi era atât de dor de mare, de plajă...încât m-am dus să scriu pe nisipul pisicii.
E bine, nu-i pisica mea, însă vecina mea a fost întotdeauna discretă...

Nevasta-mea ronțăie ( normal!) ceva și se uită la un film siropos.
Și vine "julita de pe Târgu Ocna":
- Care a fost prima ta iubire?
Eschivez la timp și parez.
- Tu.

- N-am găsit fire de păr pe hainele tale.
- Așa, și??
- Cine-i chelioasa?

" Accept să fiu ultimul om, dacă a fi om înseamnă să semeni cu ceilalți ".
A spus-o Cioran.
Probabil singurul care mă mai înțelege.

Ieri a fost Ziua Inimii, a celei care ne aplaudă existența cu fiecare bătaie.
Pe asta a spus-o Blaga.

Deja în bucătărie număr doi prieteni buni.
Poate singurii...
Bem. Filozofăm...d'astea....

Cabinetele stomatologice s-au redeschis pentru că s-a tras prea mult la măsea.

Curierul mi-a adus comanda de bere artizanală. 
M-a atins pe un degețel când mi-a dat coletul.
Dacă mor, să știți că v-am iubit!
Hasta la vista, pa-pa, la revedere!

FzR!!