marți, 28 aprilie 2020

Plâng

Se impune o schimbare.

Cu pandemia asta, am o dilemă...!!
Să fac curățenie în casă, sau să mă mut....?

Astăzi se împlinesc șase săptămâni de când n-am mai văzut niciun chelner.

Știți care e culmea ghinionului?
Să se anunțe sfârșitul lumii pe 15 mai.

După 15 mai se revine la vechiul model de declarație:
Unde ai fost până acum?
Ce ai făcut acolo?
Da' cine e aia'?
De ce ai venit așa târziu?
Credeți-mă, îl vom regreta pe covidel ăsta...
Oftez...
Iar.
Ce dor îmi este....de chelnerii ăia care întârziau comanda...!
Știre bombă pe CNN:
Eu am terminat pălinca acum 2 săptămâni...
Pot fi deci considerat în categoria de risc.

Îmi mai torn niște spirt Mona...

- Înainte se putea fuma în baruri...
- Ce sunt barurile, tati?
......
- De ce plângi, tati?

E, bine..și de dor....

De Rapid.

FzR!!