vineri, 3 aprilie 2020

Teoria constipației

Ziua 26...fără Rapid.
Halucinez.
Îmi pare că azi este ieri.
Fără pasiune, simptomele mi se agravează vizibil....
Ieri mi-am cumpărat niște șerpi ca să-mi amintesc cum e să ai prieteni.
De plictiseală am pus sticle de bere în fiecare cameră, iar acum umblu "langa-danga" din cârciumă în cârciumă.
Aud că se mănâncă bine peste tot în izolare. 
Vor apărea cu siguranță și primele teorii ale constipației.
O conspirație cu siguranță feminină ce ne-a răpit absolut totul...
În această perioadă de criză, top 4 ale celor mai căutate "femei" din România este urmatorul:
1. Speranța
2. Mona
3. Marijuana
4. Drojdia

Mă îndrept spre sufragerie.
Bineînțeles că în vârful picioarelor. 
Să nu fiu auzit de ocupanta nemenționată a locului 5 in topul actual.
Acolo în sufragerie, după canapea, țin pitită o sticlă de șampanie.
O destup!!
Că doar e revelionul, nu?

FzR!!