duminică, 5 aprilie 2020

Timișoara-i fruncea’!

În seara aceasta, programată la o oră de audiență maximă, într-o partidă cu scop caritabil, dar foarte importantă în lupta pentru promovare, Rapidulețul și-a întâlnit frații de pe Bega.
Într-o atmosferă de sărbătoare, amintind de meciurile pline de boem, întreaga asistență a încurajat România și eroii săi în lupta cu piticul schimonosit ce dă atâtea bătăi de cap întregii omeniri.
Ne-am ciupit când am văzut 11-le trimis de Răzvan Lucescu:
Am cântat, dansat și sărbătorit în tribune ( n.r. fotolii ) ca pe vremuri, noi rapidiștii fiind recunoscuți drept incurabilii visători ai acestei lumi.
Minunea a fost posibilă prin Inimile și Sufletele Noastre.
Dacă mai ieri fugeam la meciuri, spunând soțiilor că ieșim " doar până-n fața blocului", astăzi ne-am înghesuit în dormitoare în fața unor calculatoare.
Dar la fel că ieri, am fost plini de Iubire împreună.
Sentiment ce nu a putut fi dezbinat sau disociat de nu știu agent patogen infecțios.
În primul meci scorul a fost unul alb, cu sânge vișiniu spre violet:
În cel de-al doilea meci, disputat pe fascinanta arenă din Giulești, într-o atmosferă incredibilă, o explozie a bucuriei simple și a Iubirii fără de Sfârșit, Rapidulețul a învins cu 3-1.
Disputa dintre pagina oficială FB a Rapidului vs canalul youtube a lui Poli a fost tranșată tot de giulesteni ( 188 - 150).
Dovedind faptul că dacă " Timișoara-i fruncea’! ", Inima este Giuleștiul.

FzR!!