duminică, 12 aprilie 2020

De șparanghelie!!

Ieri am fost la Kaufland. 
Am participat involuntar în parcare la bucuria unor rromi ce sărbătoreau ieșirea din carantină.

Ordonanța 8 a oprit exporturile de făină și mălai.
Nu am crezut că există o criză a pufuleților pe piața românească.

Coincidență, sau nu, crizele se întâmplă când e dreapta la guvernare.
Parcă mi-e milă de ei, săracii, cum trebuie să taie salariile de fiecare dată, cum concediază ei...

Când se vor întoarce "sparangheliștii" în țară vor sta în carantină în hoteluri de 4* tot pe banii noștri?

M-am interesat și eu de nepotă-miu:
- Cum se descurcă la meditații?
- Nu face niciun fel de probleme.
- Ce copil bun, zic!
- Profa' lui de mate nu este de aceeași părere...

Ați observat și voi?
Restul bolilor de pe planetă au dispărut!
Nu se moare decât de COVID-19!

Părerea mea este că s-au dat toate poantele posibile pe seama covidului vieții.
Personal am stors tot twitterul și whatsappul.
Ar fi timpul să se retragă virusul ăsta, acum când este pe culmile gloriei, nu?


Citesc ( cu google translate) Le Figaro.
Etiopianul Tedros Ghebreyesus ăsta din fruntea OMS cică e un fost membru al Partidului Comunist.
Dacă-l spală nițel americanii sigur descoperă că mai este și asiatic, "galben la piele / ca o bucată de pingea / ținută între măsele ".

Am mâncat ceapă, soția usturoi.
Avem acum o distanțare socială eco și bio.

Cu mască sau fără masca, coronavirusul ăsta testează rezistența planetei la nivel individual și global.
Solidaritate, umanism, prietenii, lașitati, interese, știință, adaptare, relații interumane, viață, moarte cu ochii deschiși, bogăție, sărăcie, ziua de mâine, supraviețuire.
Să avem grijă.
De noi și de Rapid!!

FzR!!