luni, 13 aprilie 2020

Sondaj

Astăzi lucrez de acasă. 
Cel puțin așa-mi doresc.
Dis de dimineață mi-am făcut duș, m-am bărbierit și am verificat dacă mai am loc de muncă...
Aseară am aflat cu bucurie că nu este deloc o situație disperată.
În curând vom declara mai mulți oameni sănătoși decât populația țării.
E clar!
La noi se impun testări psihologice, nu de covid.
Cercetătorii au descoperit că în România este cea mai mică incidența a cazurilor grave de COVID.
La bulanul nostru, la sfârșitul pandemiei, OMS-ul ne va acuza de faptul că am complotat alături de chinezi la răspândirea acestei nenorociri mondiale.

Conform unui sondaj despre izolare, cică numa' 2% din respondenți spun că i-a ajutat alcoolul.
Mă rog noi, ăștia 2% bem și pentru restul.
Trebuia să fiu la serviciu, nu?
Hai noroc!

Hai Rapidu'!!

FzR!!