sâmbătă, 18 aprilie 2020

Panică

Deci până la urmă despre Covid singurul lucru cert este că nu știm nimic.
A crescut aluatul cozonacilor până la tavan. 
La propriu, că sunt camerele scunde la bloc.

Știți cumva, masca se asortează cu chiloții sau cu ciorapii?

În sfârșit anul acesta se potrivește vorba aia cum e vremea de Florii, așa e și de Paști.
Izolare de Florii, izolare și de Paști.

Când s-a izolat în timpul ciumei negre ( 1665 - 1666 ) isaac Newton a descoperit legea gravitației, revoluționat știința în domeniul opticii,  matematicii și al mecanicii. 
Eu am descoperit că nu-mi bate internetul în dormitorul mic. Și am terminat toate rezervele de băutură.

A sunat la 22:23 poliția la interfon. 
Nu știu ce voiau, că nu le-am dat drumul în bloc. 
Mi-a fost frică să nu urce și să-mi bage pâine pe gât.

Dacă acum e panica asta, mă întreb ce ar fi făcut lumea dacă virusul astă ar fi avut vreo 90% rată a mortalității?
Singura panică justificată este că nu mai avem meciuri de fotbal, adrenalină, emoții și ne-am izolat voluntar de viață.

Panica mea este că sunt ținut departe de Rapid.


Dacă ați obosit de știrile despre Covid-19, citiți despre fumul radioactiv care vine din Ucraina.
Cu plăcere!

FzR!!