luni, 6 aprilie 2020

Mala Mujer

Astăzi m-a întrebat fiică-mea:
- Tati, ai avut vreodată experiențe paranormale?
- Da, mi-a zis mă-ta o dată că am dreptate!

Auzi tu, logică feminină la ea:
- Da, știu că nu am dreptate, dar ai putea măcar să-ți ceri scuze!!

Dacă nu e voie cu strângerile de mâna...de gât se poate?
Întreb pentru un prieten.

În seara asta m-a sunat poliția:
- Spuneți că a dispărut soția dumneavoastră?
- Da, domnule polițist.
- Când?
- Acum doi ani.
- Poftim?! Și abia acum veniți să ne anunțați??
- Până acum nu mi-a venit să cred....

De la 22:00 la 5:00, aud la teveu că un satelit va măsura temperatura corpului populației folosind un laser. 
Testarea va începe cu doamnele și domnișoarele.
Ele sunt invitate în acest interval să stea goale în fața  fereastrelor larg deschise și cu fruntea către stele.
Cartea de identitate va trebui ținută în mâna dreaptă.

De la 21:55 mă postez la fereastra de la bucătărie. 
Cu aparatul foto în mâna.
Chiar dacă vecinele mele de vis-a-vis sunt doar niște octogenare..

Totuși nu pare că a fost o zi proastă, nu?

FzR!!