vineri, 24 aprilie 2020

La Mulți Ani!!

Așa cum ne-am obișnuit, nouă rapidiștilor ne este dat să sărbătorim în fiecare zi.
Pentru că sărbătoarea însemnă bucurie, iar bucuria înseamnă Iubire.
Iubirea noastră înseamnă bucuria de a face cuiva o bucurie.
Acest sentiment reciproc ne-a ajutat să rezistăm timp de aproape 100 de ani tuturor furtunilor ce s-au abătut asupra noastră.
Astăzi cu bucurie îl sărbătorim pe căpitanul nostru Costin Lazăr, un exponent al fair-play-ului rapidist.
Va mai amintiți?
Acum 11 ani Costin refuza un penalty arbitrului meciului Rapid-Oțelul.
" Nu am nevoie de niciun premiu pentru fair-play. 
Aşa am considerat de cuviinţă, pentru că nu ne place să fim ajutaţi. 
Am câştigat curat, am muncit pentru această victorie", a declarat la finalul partidei Costin Lazăr, la GSpTV.

La Mulți Ani, Costin!!
La Mulți Ani, Rapid!!

FzR!!