sâmbătă, 11 aprilie 2020

Crește valoarea

Prin ordonanța militară 8 i s-a dat coronavirusului dezlegare la pescari.
La următoarea li se vor permite în sfârșit și fetițelor să iasă pe străzi, nu doar peștilor!

În India, cu economia oprită, a scăzut poluarea și se vede Himalaya.
În București, cu economia oprită, se vede cât suntem de proști.
Faptul că meduza trăiește de 650 milioane de ani fără creier, dă speranțe foarte multor oameni.

Ce am învățat în ultimele 24 de ore:
- La stat, dacă îți dai demisia, poți să te răzgândești și să revii pe poziția de conducere.
- Orban propune că bugetarii să muncească 15 zile și alte 15 zile să stea în șomaj tehnic. 
Luna având 20-22 zile lucrătoare.

Mi-a scris și ING-ul " La mulți ani".
Apoi mi-am amintit că mai am 20 de ani rată la ei, și mi-am dat seama imediat la ce se referă....

Make America Great Again!
SUA are cele mai multe cazuri de coronavirus.
Nu înțeleg de ce nu i-au chemat să ajute în spitale pe actorii de la Hollywood. 
Măcar pe ăia care au jucat roluri de doctori.

Aseară la Lidl strigă unul din spatele meu:
- " Mai închideți din casele astea, să stăm și noi mai mult" !!!

Eu beau numa' la ocazii : nunți, botezuri, pandemii...

Ptiuu, in ce hal a decăzut și bancul ăsta:
" nu bateți la ușa, ies eu din când în când".

Cică un surdo-mut se plânge consilierului:
- Nevastă-mea e foarte cicălitoare. Ce să fac?
Consilierul:
- Ei, mai închide și tu ochii.


Coarnă, milițianul sindicalist:
" Una era un scuipat în 2019, altă e un scuipat acum".
Se devalorizează leul, dar crește valoarea scuipatului.

FzR!!