joi, 30 aprilie 2020

Planuri de vacanță

Calcule multe. 
Socoteli. Rezultate puține. Și greșite.

S-a anunțat cumva și când va fi vârful epidemiei de rujeolă?
Să știu dacă mă duc în concediu la bulgari sau la turci...

S-a oficializat cea mai lungă vacanță de primăvară-vară-toamnă pentru elevii și studenții de la noi de după cel de-al Doilea Război Mondial.

Din cele 3 kg pe care mi le propusesem să le dau jos pentru sezonul estival 2020 mi-au rămas 11.
Hai, încă un pic, și ținuta romanului va fi masca, mănuși, maieu, bermude și șlapi.

Curând vom raporta totul ca la lecțiile de istorie cu BC și AC, doar că BC nu va însemna Before Christ, ci Before Covid!

Coronavirusul ăsta e că iPhone-ul, toată lumea vorbește despre noul model și eu nu l-am avut nici pe ăsta vechi...

Azi-dimineață, înainte de a pleca spre serviciu, mi-am pus și două sticle de vin în rucsac. 
Să-mi amintească atunci când îl car pentru ce mă lupt în viața asta...

De când cu situația asta, mi se pare mie sau cei care au pisici  sunt mai nervoși decât cei care au câini?

Nu știu alții cum sunt, însă eu beam și înainte de a fi pandemie. 
Am stors și ultima picătură de Ouzo. 

În seara aceasta m-am decis să trec înot oceanul și să-mi cumpăr niște rom. 
Cuba Libre să fie, măcar atât, nu?

Soția s-a dus imediat la poliție să anunțe dispariția mea.
- Ce mesaj să-i transmitem în cazul în care îl găsim?
- Spuneți-i că rudele mele s-au răzgândit și nu mai vin la noi.

Dacă era 5 RON pachetul de țigări, cred că mă lăsăm de mult de fumat. 
Dar așa la 20 de RON, altfel te privește lumea când scoți o țigară din pachet.
Îmi mai torn din pahar în sticlă o nouă Cuba Libre.

- Iubitule, spune-mi ceva să mă simt femeie.
- Ai dreptate!

Adorm cu Rapidul strâns în brațe.

FzR!!