miercuri, 22 aprilie 2020

Dor

Mi-e tot mai dor de copilărie.
Acum aud că măsurile de relaxare vor consta în întoarcerea la muncă.
Asta-i relaxare?
Dacă portul măștilor va fi obligatoriu, se anunță zile tare complicate pentru zâmbet.
Am început să port mască și în casă, nu mă protejez doar de virus, ci și de frigider...

Gata!
Nu mai plânge iubire, o să-ți cumpăr alt cântar...
Unul mai rezistent.

E clar, noi bărbații ne confruntăm cu cel mai dificil moment din istorie.
Covidul ne-a închis stadioanele, guvernul nu ne vrea la muncă, poliția nu ne vrea pe stradă, soțiile nu ne vor acasă...
E adevărat, devin ascultat în casă doar atunci când tai internetul.

Stau și mă gândesc așa, la un pahar de bere...dacă nu s-ar mai testa nicio persoană, n-am mai avea nici infectați, logic nu?

E clar! 
Organizația Mondială a Senilitații a descoperit că nu există un remediu pentru virusul ăsta care poate fi omorât cu săpun.
Practic stau cu degetul deasupra tastei "enter" și aștept pe Streinu-Cercel să-mi spună ce părere are despre prețul petrolului.
Că să știu dacă vând sau cumpăr.

Îmi mai torn un pahar de Becherovka. 
Am accesat practic și stocul de avarie.
În hol frigiderul scoate un gâjâit metalic, de parcă ar avea astm...
Sper să nu fie însă covid.

Până și Oktoberfest-ul s-a anulat datorită parangheliei astea cu virus.
Mai avem încă un an și 9 zile până la 1 mai....

Mi-e dor de Rapid.

FzR!!