vineri, 10 aprilie 2020

De fi-va...

Proastă inspirație să-i spun aseară nevesti-mi că mâncarea ei n-are nici gust, și că nu-mi miroase a bine...acum caută numărul de telefon de la aia de la DSP....


Apropos de miros: 
Cum facem să respirăm și noi cât de cât în București?

Militarizăm și Garda de Mediu?

În ultimii trei ani am visat să mă mut în Italia, pe urmă în Germania, în ultima vreme în Spania...acum vreau doar să ies din casă fără mănuși, mască, spirt și dezinfectant.


Nu știam cât de mult iubesc polițiștii...
Le dau declarații în fiecare zi!

În Covasna sunt 57 de cazuri, iar în Harghita doar 3.

Ăștia nu beau același fel de palincă?

Mai e puțin și în câteva luni ne întoarcem la viața noastră obișnuită: să călcăm totul în picioare, să poluăm în exces săraca noastră planetă, să fim răi, mincinoși, falși și să nu respectăm nicio regulă.
Mai e puțin....



Să privim cu speranța spre viitor.
Toate marile epidemii ale istoriei s-au terminat cu chefuri și orgii.

De fi-va să se termine, zic.
Și se va termina cu siguranță cât mai curând.
Azi-dimineață când am ieșit din scara blocului am zărit un covid tremurând de frică într-un colț....
Tocmai ce o zărise pe profesoara de la parter.

Hai Rapidu'!
Să gătăm și cu covidu'!

FzR!!