marți, 7 aprilie 2020

Altcineva

- Carantina a făcut să-mi descopăr adevărată vocație.
- Și ce ți-ar plăcea să fii?
- Single.

E clar. După criza asta n-o să fim la fel.
Vom fi mai grași.

- O să-mi învăț copilul să facă clătite.
- Și eu.
- Îl înveți tu pe copilul meu să facă clătite?
- Nu, zic de copilul meu.
- Îl învață copilul tău pe copilul meu să facă clătite?!
- Nu m-ai înțeles.
- Evident!

Cred că s-a exagerat puțin cu vacanța de Paște...
3 zile erau suficiente!

Rusia a anunțat azi că au murit două persoane. 
Una de Coronoavirus și una care a publicat această știre.

Se întâlnește un optimist cu un pesimist.
Optimistul: - Ba, o să ajungem să cerșim cu toții.
Pesimistul: - De la cine?

Dacă speranța moare ultima cine o îngroapă?
" Singurul meu regret în viață e că nu sunt altcineva. " a zis-o Woody Allen.

Suficient cu filmul acesta. 
Aș vrea să sar mai Rapid peste acest episod.

FzR!!