vineri, 24 aprilie 2020

Mi-e dor

Ce farmec mai are să ieși după 15 mai dacă nu mai este interzis?
Mulți vor purta, incepând cu această dată, mască și la propriu, nu doar la figurat.
Știți ce ne va aștepta atunci, nu?
Am declarație, mănuși și mască
Tot ce-mi trebuie, deci!
Mi-e teamă însă să ies.
Dacă dau peste unul care nu știe să citească?

Aștept masca de tip tanga.
D'aia de-ți intră între dinți.

Știe cineva dacă spărgătorii vor fi nevoiți să poarte mască peste dres?

-Două pistoale, gloanțe și trei grenade. Pungă doriți?

Războiul declarațiilor: specialiștii virusologi vs bancari.
Primii ne obligă să stăm în case, ceilalți că o să rămânem fără ele.

Ne dovedim o țară plină de vorbe, vorbe și iar vorbe.
Fără niciun plan de redresare economică.
Ca într-o casă de nebuni cu rolurile pe dos, unde bolnavii sunt doctorii.

Românii care se consideră credincioși în proporție de 98%, ne demonstrează zilnic că se tem mai mult de un virus  care  moare de săpun decât de Dumnezeu.


Sun un prieten:
- Doamne, ce coșmar am avut....
- Ce?
- Se deschideau barurile, terasele...și se intra în ordine alfabetică.
- Și?
- Și pe mine mă cheamă Vasile...

Ce multe lucruri neașteptate au apărut, ce multe lucruri așteptate nu s-au ivit niciodată..

Mi-e dor să simt fiorul când ne zice stewardesa de "cazul puțin probabil al depresurizării".
Mi-e dor de Rapid.
De 47 de zile....
Parcă de o infinitate.

FzR!!