duminică, 26 aprilie 2020

Două vieți

Toată lumea a devenit suspicioasă.
Am ajuns să arunc gunoiul doar noaptea...
Să nu mă vadă vecinii câte sticle de vin arunc....

Mâine mă duc la serviciu. 
Să mă mai odihnesc puțin.

Mi-e însă teamă, după cutremurul de vinerea trecută, să nu dea Arafat o ordonanță ca după 16, pe lângă mască, să fim obligați să purtăm și cască în cap.
După Kim Jong-un urmează, logic, Kim Jong-doi, nu?
Ce ghinion să ai la funeralii maxim 8 persoane...

După 15 mai e momentul să purtăm și chiloți curați. 
Că nu se știe....
Am ajuns să-mi fie dor de orașul în care stau.
Asta nu mi-a prevăzut-o nici măcar Nostradamus.
Dacă mă concentrez aud cum îmi  crește părul. 
Prințul Mihai Dimitrie Sturza, strănepotul lui Mihail Sturdza domnitor al Moldovei (1834-1849) şi descendent al familiei Manu, care l-a dat pe generalul Gheorghe Manu, erou al Războiului de Independenţă, prim-ministru şi primar al Bucureştiului, s-a ridicat ieri la Ceruri.
De acolo de sus sperăm să aibă grijă de ce a mai rămas bun din poporul român...

Avem două vieți!
Cea pe care o trăim.
Și una pe care o visăm.

Rapidul este Nemuritor.
Și de 49 zile tare nerăbdător să ne revadă.

FzR!!