miercuri, 29 aprilie 2020

Cauza morții

În continuare trăim poate cea mai mare farsă. 
Omenirea și-a dat autogol.

Până la pandemie eram singuri într-un mare rahat, acum este tot Globul!
E prima dată când suntem în rândul Lumii!...

Nu știu dacă v-a scăpat știrea însă se pare că noi avem și epidemie de pojar.
S-au înregistrat deja 20.000 de cazuri.
Păi, dacă lumea a fost în izolare timp de aproape de 2 luni, de unde mai e și asta?!
Urmează clar o criză de măști pentru rujeolă..

După ce guvernul ( aca Cavalerii Măștii Rotunde ) ne-a băgat drepturile în sac, au mai îndesat și zilele noastre.
Dacă era PSD-ul la guvernare măcar primeam certificate de pandemist și supraviețuitor al pandemiei.

Vestea bună este că de acum cu purtatul măștilor au și urâtele șansa lor!

Cu măștile astea pe față nici să te cerți cu ceilalți nu-ți mai vine. 
Că nu prea are farmec dacă nu-i vezi expresia celuilalt când îi dai o replică mai meșteșugită.

Au apărut amenințări noi, gen:
" Îți dau una de-ți sare masca de pe față! ".

Revin totuși la sentimente mai bune...:

- Și ce faci de 1 mai?
- Aștept 15 mai.

Înflorește liliacul. 
Mi-e frică să-l miros, cine știe ce mai declanșez.....

S-a anunțat aseară faptul că intrăm în faza a doua de carantină...
E la fel ca prima, numa că-i cu mânecă scurtă.

Cert este și faptul că pe timp de izolare, bărbații se înțeleg mai bine cu berea decât cu femeia!

Am crezut că a mea este nebună după mine.
După ce m-am însurat am înțeles că era nebună și înainte de mine...

Cum o dai, tot nu e bine!
Când eram mic, nu mă lăsau părinții să-mi fac iubita...
Acum nu mă lasă soția...

M-am cherchelit aseară...și am ațipit...
În acest timp mi-a luat mâna de pe telefon și mi l-a deblocat...
Cauza morții: coronavirus!

Doar așa îmi va trece dorul de Rapid...

FzR!!