sâmbătă, 4 aprilie 2020

Sfârșitu' lumii...?

M-am bărbierit aseară....
Dacă aveam vreun corona pe față, acum e și el epilat...

La radio o aud pe Mirabela Dauer:
" Veniți, privighetoarea cânta și liliacul a-nflorit... "
Vecinii din bloc tresar: Liliacul?

Gândurile îmi gonesc precum trenurile de marfă.
Auzi, tu!
35 lei litrul de spirt!!
Păi, să nu-ți iei un Jim Beam?

Și dac-o să devenim mai cinstiți la sfârșitul parangheliei astea?
Gasești un portmoneu. Dar știi cine l-a atins?
Furi o mașină, dar știi cine a tușit în ea?
Nu ar fi rău intr-o lume mai bună, nu?

Bugetarii să nu-și facă griji. 
În 2-3 luni o să mai rămână 2-300.000 de angajați în privat care mai plătesc taxe...

Ies din baie frumos precum un star de cinema.
" I don't understand where I am".
- Nici eu, îi răspund robotului-aspirator...

Mai știi când amânai o groază de chestii și zicea-i " lasă, mă, că doar nu vine sfarșitu' lumii..."
Amuzant, nu?
Renunț să-i mai dau indicații aspiratorului. 
Îl mai trag și din priză. 
Nah!


Cică un tip își vinde câinele:
Cumpărătorul întreabă:
- Sănătos?
- Sănătos!
- Inteligent?
- Inteligent!
- Credincios?
- Cel mai credincios!! Este a 5-a oară când îl vând...

Privesc nostalgic pe fereastră. Cu dor de RAPID.

Sper să nu ajungem să zicem, după ce ieșim din case...:
" În izolare eram fericiți și nu știam...! "

FzR!!