marți, 21 aprilie 2020

Maria MiraVela


Ieri nu am mai rezistat. Am luat masa în oraș. 
Pentru că locuim în oraș.
M-a mâncat în qur să mă urc pe cântar.
Acum sper doar că e defect.

Da, asta e viața!
Astăzi m-am aventurat până la serviciu.
Mi-era dor să mai fiu pipăit la buzunare și de altcineva din afara familiei.

Citesc că prețul sulfatului de hidroxiclorochina, materia primă ce stă la baza clorochinei, medicamentul eficient în a trata gripa asta, a crescut într-o lună de la 140usd/kg la 2200 usd/kg. 
Dintr-un kg se pot face 5000 de tablete. 
Singurul producător este...China!
Începând cu pandemia asta, pentru mine OMS va însemna Organizația Mincinoasă a Sănătății.

" Moartea unui om e o tragedie, moartea a milioane de oameni reprezintă doar o statistică" ( răspunsul lui Stalin dat lui Churchill în '45 la Conferința de la Ialta ).

Ordonanță militară 11!
Programul tv se reduce la 2 ore în cursul săptămânii și la 3 ore sâmbătă și duminică!

Sâmbătă se va difuza producția Maria Miravela.
Un exercițiu al imaginației, o călătorie fantastică alături de Moș Timp, plină de aventuri....
Exact ca atunci când eram liberi.

Mă duc să mai citesc o Poveste.
Despre Rapid.

FzR!!