duminică, 26 aprilie 2020

Viața în cuplu

Tutorial de pandemie:
Trimite-i soției flori fără să știe de la cine sunt. 
Dacă se întoarce acasă fără ele, înseamnă că te înșeală.

Aseară nu a mai rezistat și mi-a zis: covidă încălțată!
- Mă sâcâie o gripă și nu scap de ea.
- Ai încercat cu Domestos?
Am o soție care mă iubește.
Iar sentimentul e reciproc.

Ar trebui să nu mai spunem că dezinfectantul nu e de băut. Să vedem și noi până unde duce selecția naturală.
Noi, bărbații!

- Măi bărbate! Eu calc toată ziua, spăl geamuri, spăl vase, gătesc! 
Tu stai toată ziua la televizor și mai aștepți să-ți aduc și ceva de ronțăit! Dă-o încolo de treabă! Ce fel de om ești tu, mă?!
- Răbdător!
Câteodată mă prefac că vorbesc singur să creadă prietenu' meu imaginar că am înnebunit.

Seara am revăzut doua filme: Beverly Pils și Verdict: Criță.

Apoi, ca în orice viață de cuplu normală, m-am instalat pentru meciul din SuperCupa #JucămDeAcasă împotriva celor de la Hermannstadt.
Suspectez afumat faptul că am învins cu 2-0 prin tot atâtea eurogoluri.
Am dormit, regulamentar ca de atâtea ori, pe preșul de intrare.

Visându-mi sufletul pereche.
Rapidul.

FzR!!