duminică, 5 aprilie 2020

Prea târziu?

Astăzi joacă Rapidulețul la Timișoara.

Ce noroc au cei care stau în orașe urâte sau la țară. 
Nu au motive să-și dorească să mai iasă afară...
Zilele acestea mi-a făcut soția o mască din materialele ce le-a găsit prin casă...
E atât de groasă încât nu mai pot să respir. 
E exact ca atunci când cineva îți pune o pernă pe față.
Credeți că trebuie să fiu îngrijorat?
Dacă o bat acum când lucrează de acasă, se consideră violență domestică  sau accident la locul de muncă?

COVIDSEA și CORONTOLD încă nu s-a amânat. 
Fiică-mea încă mai speră.
Acum nu se mai țin curele de slăbire, oamenii le-au început pe cele de îngrășat...

1. Zewa
2. Volare
3. Pufina
Acesta este topul meu...

Câinele mă întreabă:
- Acum înțelegi de ce rod eu mobila?
Nu-i răspund.
Mă întreb doar al cui este câinele...

Aud la știri că în România avem 3864 de cazuri de infecție și peste 78000 de amenzi. 
Practic avem mai mulți proști decât bolnavi. 
Asta nu se mai vindecă.

Pentru cei care credeau că Dumnezeu nu are simțul umorului, vă rog să vă uitați pe fereastră și să admirați ce Primăvară frumoasă avem...
Am început să primesc oferte turistice pentru Crăciun. 
E clar!!

Adevărul este că încă este prea devreme ca să știm dacă e prea târziu....

Mâine îmi iau liber de la autoizolare, merg la muncă!!

FzR!!