marți, 21 aprilie 2020

Barabas

Ce ți-e și cu poluarea asta...
În București miroase a mare.

După atâtea zeci de zile de stat în case veți ajunge să-l aplaudați până și pe șoferul de autobuz care oprește în stație.

Eu sunt îngrijorat doar pentru domnul Nicolicea.
Deși probabil că stă în izolare, mi-e să nu se infecteze. 
A făcut facultatea de drept la distanță, a făcut revoluția la distanță (are și certificat! ), să nu ia și virusul ăsta tot de la distanță.

A început să mă știe vinu' pe de rost...
M-am uitat pe afară.
Jur că am văzut un pom împodobit la blocul vecin.

Cu covidul ăsta au stricat până și capra cu trei iezi.
Nu te mai crede niciun copil dacă-i spui acum că iezii au deschis ușa lupului.


Chiar dacă avem speranță...Să nu uităm...
Oamenii, la un moment dat, au avut de ales între Iisus și Barabas.
Și l-au ales pe criminal.
Știți cum se traduce asta mai simplu?
Atunci când unii se laudă cu titluri furate, uitând de valize sau brichete...
Iar acum ne uităm mirați unii la alții de ce nu mai există fotbal și nici spectatori în tribune.

Nu mai există nimic.

Ziua 43 fără Rapid...

FzR!!