marți, 21 aprilie 2020

Ce ne putem dori mai mult?

În urmă cu două zile creatorul desenelor animate " Tom și Jerry " a urcat în galeria din Ceruri.
Prin fața ochilor înlăcrimați, tocmai mi-am revăzut copilăria în mai puțin de 5 secunde.

Mai țineți minte cântecul ăla de succes: "Don't cry for me, Carantina..."?

Aud că Streinul le-a pus gând rău părinților noștri. 
Dacă mai așteaptă un an cu ordonanța aia va intra și el în carantina de 90 zile.
Propun ca ordonanței să-i zică "Las Fierbinți", că tot vrea el ca pacienții să mai facă și febră. 
Pentru că avem se pare prea puține cazuri de infectați.

Cât ar trebui să coste acum litrul la pompă dacă prețul prețul barilului e sub zero. 
Mă gândesc că ne vor plăti ăștia când ne vom duce să alimentăm, nu?
Pare o săptămâna spectaculoasă. 
Dacă mă enervez poate cumpăr 2-3 companii petroliere.

Am reluat băutul.
- Ce accent frumos are soțul tău, de unde vine?
- Din beci, a fost să scoată o palincă!

Gata! Am învins alcoolul!
Nu mă mai îmbată! Îl amețesc eu!!

Știți din ce se face uleiul de măsline extravirgin?
Din masline foarte urâte!

Se spune ca fericirea ne face frumoși.
Fericirea noastră vine din bucuria copiilor frumoși ce prevestesc viitorul Rapidulețului.
Ce ne putem dori mai mult?

FzR!!