miercuri, 1 aprilie 2020

O păcăleală


Să nu vă mirați că este totul varză.
Autoritățile lucrează: în curtea Spitalului de Boli Infecțioase  din Constanța s-a montat un catarg pe care a fost înălțat tricolorul..

Citu: " Am vorbit cu maternitățile să se amâne toate nașterile cu 9 luni!" 

Îmi amintesc că la sfârșitul anului 2018 o asistentă medicală a stat timp de 17 zile în greva foamei. 
Atrăgea atenția  asupra neregulilor din sistemul medical.
Știți câți colegi s-au solidarizat cu ea?
Unul!!
Știți ce a pățit asistenta??
A fost dată afară!
La Spitalul Județean Deva întreaga echipă medicală de la ATI și-a dat demisia. 
Deci pot să se și solidarizeze...
Unii au fost convinși în sfârșit să rămână acasă. 
Sunt curios cum îi va convinge apoi să mergă la lucru...
Dacă mai ține mult carantina asta, o să ajungem să ieșim pe afară doar în intervalul 11 - 13.
Mi-am ciocănit aseară singur la ușă. 
Chiar m-am simțit bine, știind că în sfârșit vine cineva la mine în vizită.
Sper totuși să fie o păcăleală. De 1 aprilie.
Și de mâine viața să revină la normal.
Ziua a 24-a....
În liniștea ce domnește îmi pare că aud galeria cântând..
Singura certitudine.

FzR!!