vineri, 17 aprilie 2020

I'm OK

Aseară, la Kaufland, ca să nu mai aștept la coadă, am strănutat și tușit.
Au început toți din jurul meu să facă același lucru.
Am înțeles: coada-i coadă.
Apoi ajuns acasă m-am mai tuns și singur. 
Mă văd tare frumușel în oglindă.
Mi-am lăsat și ciubuc 30 de lei, ca să nu cred că sunt zgârcit.

- Mi-am cumpărat ceva de pe Aleexpress.
- Ce?
- Ți-am zis,, ceva, nu știu ce e...

Velea ăsta care vorbește în fiecare seară nu era cântăreț?
Mâine vor fi vreo 22 grade C.
Mă gândesc să trec la masca de vară.
Mă mai gândesc și că ăștia ne țin în case că să ne facă o surpriză peste câteva luni când ieșim cu toții și să vedem autostrăzi, poduri, parcuri cu floricele, toate clădirile renovate, metroul la mine în cartier, doar oameni sinceri și curați....iar cineva o să strige: " SURPRIZĂĂĂ!!"

Aș vrea să știu adevărul, cât mi-a mai rămas?
- Din viață sau din giga?
- Ce, acum mi se termină și internetul??!

I'm ok. Doar mi-e tarrre dor de Rapid.

FzR!!