luni, 6 aprilie 2020

Stați liniștiți!

Ziua 29. Fără Rapid.
Azi, salteaua cu memorie a zbierat la mine:
- Da' mai ridică-te și umblă, că nu mai am spațiu de stocare!!
Cu izolarea asta mă tem să nu-mi expire motorina în rezervor.
Oare și Adrian Năstase e izolat în case?

Ieri am terminat de făcut interior/exterior la geamurile apartamentului. 
Soția îmi găsește ceva de făcut tot timpul...
De când s-au închis saloanele, nu mai știi cine e bărbatu-n casă.

Am vorbit și cu un vechi amic. La telefon, nu la ușa...
- Și ce abilități ai mai dobândit în ultima vreme?
- M-am specializat să deschid ușile cu cotul.

Sunt bine, n-am ce zice.
Mai citesc o știre negativă, beau, mai mănânc ceva...

În pandemie bugetarii rămân cu salariile neatinse și cu pensiile speciale, iar cei care lucrează în privat ajung în șomaj.


Proverb nord-coreean:
Omori gazdă, omori și virusul!

Nu înțeleg de ce s-a închis Țăndăreiul...
Acolo locuitorii oricum zboară..
Lovitură mare pentru turismul românesc. 
Realizați câți oameni aveau rezervări făcute pentru o vacanță în Țăndărei?

Apa aia oxigenată pulverizată din elicopter mai are și un alt efect în afară de a ne face blonzi pe toți?

Speranța noastră rămâne totuși în medici, cercetători, contrabandiști și traficanți.
Ultimii sunt mai utili acum, pentru că ne pot face rost mai repede și cu comisioane mai mici decât politicienii de un camion de materiale sanitare.


Stați liniștiți!
Universitatea Spiru Haret a anunțat că până săptămâna viitoare mai pregătește 10.000 de doctori.
Cel mai bine și fericit este Ponta.
Dacă nu-i retrăgeau titlul de doctor, putea să fie de gardă acum...

Mai țineți minte mailurile alea pe care trebuie să le trimitem la 10 prieteni?
D-aia trăim ce trăim, că nu le-am trimis...

FzR!!