sâmbătă, 25 aprilie 2020

Alzheimer

Astăzi va spun doar " Neața! ".
Că bună era dacă mă trezeam undeva la malul mării.

Am ieșit și până la cumpărături. 
Cu puținii bani care mi-au mai rămas.
Îmi vine să distrug frigiderul de invidie.
Are cam 350 de vizualizări pe zi. 
Eu dacă strâng 10 cu tot cu rețelele de socializare.

Vând televizor cu covid 19 pe toate canalele.
M-am săturat de el.
Aud la știri că undeva tot prin China a apărut un nou focar. 
Cică-l pe ăsta îl cheamă Hantavirus.

Probabil că 2020 e singurul an ce va avea încă un revelion. Pe 15 mai.

După 15 mai, singurul teatru care ar putea să se redeschidă în București ar fi Teatrul Masca.
Din 15 mai se redeschid și liniile de bemveu.

În Danemarca se redeschid școlile, cu bănci la distanță de 2 metri.
Ultimul din clasă se află în Groelanda.

Ce serial îmi recomanzi pentru seară această?
- Merlot Place

Uneori mă rog să am alzheimer.
Să uit de multe lucruri ce mi s-au întâmplat sau m-au împiedicat să mă bucur.

Și să-mi amintesc doar de Rapid.

FzR!!