joi, 9 aprilie 2020

Ce ne Paște?

Medicii care au vindecat-o miraculos pe Sorina Pintea ar trebui să se ocupe și de pandemia de coronavirus. 
La nivel mondial, da?
Aseară a venit la mine vecina de la etajul 2. 
Să-mi ceară o cană cu făină.
Mai eram și singur. Pentru că de 2 zile am fost părăsit.
I-am trântit ușa-n nas vecinei. 
Practic nu am vrut să-mi afectez stocul.

Toți proștii au noroc în dragoste....
Măcar am înțeles că sunt deștept!

După ce va trece covidul și viață va reveni la normal, veți aprecia la fel drojdia și hârtia igienică?

Îmi place luna Aprilie că nu știi ce te Paște...

Dintre cei sănătoși vor scăpa mulți, dar nu toți.
Dintre cei bolnavi vor muri mulți, dar nu toți.
Dintre cei norocoși vor scăpa toți.
Hai noroc și sănătate!

Hai Rapidu'!!

După tâmpenia asta scăpată de sub control pe noi rapidiștii ne paște Fericirea fără de Sfârșit.
FzR!!