luni, 6 aprilie 2020

Îmi bate-n țeavă...

În preajma Paștelui trebuiesc păzite toate bisericile....
Altfel nu mai scăpăm de izolarea asta nici până la anu'...

Covidu' asta a reușit ce nu a reușit guvernul Lucovid Orban și nici toate celelalte de până acum:
- a ieftinit benzina și motorina;
- le-a învățat pe doamne să facă pâine acasă;
- unul dintre părinți poate sta cu copii acasă și să mai fie plătit și cu 75% din salariu;
- a făcut din toate cele cu moravuri ușoare,  femei de casă și supergospodine;
- i-a învățat pe români să-și spele mâinile;
- a accelerat digitalizarea;
E clar: COVID-19, Președinte!!

Câine nu am, pisica nu am, pești nu am, dar am pitici pe creier.
Mă duc să-i plimb un pic.

Sper că după ce ați frecat-o toată luna aprilie în casă n-o să aveți pretenția să sărbătoriți de 1 mai, ziua muncii...
A început să-mi bată în țeavă ficatul...
Sunt bine.
Din dormitor aud cum Buga înscrie golul 2 împotriva celor de la Hamburg.

FzR!!