vineri, 17 aprilie 2020

Jurământ

M-am trezit cu un minut înaintea ceasului. 
Deja am început să număr realizările pe ziua de astăzi...
Bine, ignor îngăduitor faptul că astăzi este zi nelucrătoare.

Îmi este atât de lene încât am scos din debara niște mentă gata frecată.

Și voi aveți senzația că vi se mărește casa atunci când va pune soția să faceți curățenie?

Nu toți cei care vorbesc aceeași limbă se pot înțelege unii pe alții, ci acei care împărtășesc aceleași sentimente.


Psihologul meu mi-a spus ieri că sunt nebun. 
I-am spus că am nevoie și de o a doua opinie...
Mi-a spus că mai sunt și urât.


Știți ce este de cacao?
Cu cât o conservă este mai ieftină, cu atât se deschide mai greu.
Adică, omul ăla sărac, trebuie să se mai și chinuie să o deschide, pentru că el, oricum e obișnuit cu greul.

V-ați întrebat de ce atunci când crește bursă se îmbogățesc 1%, iar când scade suferă toți?

Când se termină tâmpenia asta jur că mă leg de masa unei terase și nu plec de acolo 3-4 zile!

40 de zile fără fotbal în vișiniu.

FzR!!