marți, 14 aprilie 2020

Mic și negru

Comunicat pentru Situația de Urgență. 
Articol Unic:

" Pe toată durata situației de urgență, pentru respectarea dreptului la imagine al persoanelor, nu se va mai folosi termenul *prost*. 
Acesta va fi înlocuit cu cel de *inteligent asimptomatic*"

Am coborât aseară până la magazin să-mi cumpăr o pâine și hop poliția!
" Unde te duci?"
Le-am spus că în Germania.
Atunci mi-ai zis: "Bine.".

Mi-am cumpărat și un ceai calmant, dar mă enervează mirosul și gustul.

Am schimbat câteva cuvinte cu un amic, la telefon:
- Ai mai citit vreo carte bună?
- Da. Vrei să-ți recomand câteva?
- Nu, doar să mi le povestești.

Trăim vremuri, în care cei fără 7 ani de acasă, pot recupera.
Știe cineva, de Rusalii se poate lucra?

După ce ni se va da drumul, mulți dintre noi vom merge la dezalcolizare.

Eram alcoolisti și nu știam....

- Ce-i mic, negru și bate la ușa?
- Viitorul?

Pentru noi este Vișiniu.
Offf, s-a scurs și ziua 37. 
Fără Rapid.

FzR!!