miercuri, 8 aprilie 2020

Challenge


Ziua 31.
Fără Rapid.
Aseară am aflat că populația va mai sta o lună în casă. 
Inginerii deja și-au automatizat procesele de îmbuteliere.
Eu am trecut pe la magazin și am observat că nu mai era nicio bere pe raft.
Pe semne că a crescut Produsul Intern de Băut.
Unii dintre noi aud că au început să-și comande în online mașini de tuns.
Să se tundă precum căpitanul nostru Ionuț Voicu:
După Ice Bucket și multe altele, sigur va urma challenge-ul ăla cu "hai să ne radem părul de pe cap!
Pe worldometers.info/coronavirus/ observ că în Finlanda avem un Iisus.
Îmi doresc pe cineva care să mă iubească pentru ceea ce sunt, nu pentru că tocmai am cumpărat ieri drojdie.
În UK aud că britanicii au început să incendieze antenele 5G, bănuind că ele sunt cauza acestui coronavirus.
Noi ar trebui să o luăm cu începutul: antena 1, antena 3...
Vărs o lacrimă pentru Lucovid Orban, care în timp ce mulți dintre noi stăm acasă, mâncăm, bem și cântăm, el trebuie să meargă la muncă.
Grea provocare!

FzR!!