miercuri, 15 aprilie 2020

Am învins!!

Una dintre marile probleme ale acestei țări e că-și decretează prea repede și prea mulți eroi.
Bine, dat fiind că la noi e un act de eroism să vii zilnic la muncă și să-ți faci treaba pentru care ești plătit, e cumva de înțeles.

Cică românii sunt mai productivi de când lucrează de acasă. Nornal, pentru că nu mai au colegi.

Când expiră ordonanțele militare, bine ar fi să nu le spunem tuturor că pot ieși din casă.

Din cauza izolării, ieri am terminat 3 cărți.
Mă doare mâna de la atâta colorat.

- Doctore, credeți că e SarsCov2?
- Îmi pare rău, nu pot da numele pentru că încalc legea datelor cu caracter personal.


Nu trebuie să ne speriem, cine moare acum, nu mai moare și la toamnă!

Cică am avea gene anti-covid...
Nu știu.
Noi cu siguranța le avem pe cele pro-Rapid.

FzR!!