marți, 28 aprilie 2020

Peste tot în acasă

Suntem peste tot în acasă...
Intru voios în casă, arunc declarația, dau să desfac o bere și canci bere!
Altă declarație!

Ideea de bază a acestei carantine este să murim sănătoși.

Auzindu-l pe Vela, regret că nu am vreo 80 de ani. 
Ce tare să fii pe la 21.45 prin fața blocului.

Tot ce e sigur până acum e că pe 16 mă fac muci.
Bine, până atunci nu stau degeaba. 
Mă antrenez...

Beau.
Stau și mă uit cu regret la pozele când eram sexy și slab. 
Îmi șterg lacrimile cu o clătită.

Dacă până acum provocarea era să mă încapă costumul de baie, anul ăsta provocarea este să mă încapă piscina.

Imi mai torn un pahar si fredonez:
" Nu contează cât de lung am părul,
Mai presus e cât și cum mă izolez."
În spatele unui bărbat calm, liniștit și fără stres nu există nicio femeie. Să fie clar!!

Să mai știți de la mine faptul că într-o căsnicie este imperios necesar să știi să pui piciorul în prag!
E, bine...în orice caz, nu încălțat și nu după ce a dat cu mopul.

- Ai putea să-ți schimbi dracu', tricoul ăla de dormit, îl porți de patru ani!!
- Nu-mi plac schimbările bruște...

Femeia este ca o melodie în limba rusă. 
Îți place dar nu o înțelegi.


Încă o provocare pentru generația mea "cu cheia la gât ": să crească online generația cu masca la gură.

S-a întors roata!
E timpul că elevii să le spună profesorilor " ne vedem la toamna! "

Mai e mult din 2020?

Au trecut 51 de zile fără Rapid.

FzR!!