duminică, 19 aprilie 2020

Prin surprindere

Azi-noapte, în timp ce analizam cu îngrijorare nivelul rămas în sticla de whiskey, am primit pe e-mail factura de la Enel. 
Ăștia au sistemul automatizat la fel de alcoolic.

- Nu crezi că exagerezi, m-a întrebat când m-a prins cu a doua sticlă de vin?
- Tu nu, că speli geamuri de azi-dimineață? - i-am întors-o șmecherește.
Eu mai cred că pandemia asta a fost provocată de urâții care aveau tot interesul să poarte măști pe figură.
Nu înțeleg totuși ce au avut cu ursulețul panda.
Puteau totuși să găsească o altă denumire conspirației astea, nu?

Cum , n-a apărut încă masca cu handsfree și bluetooth 5.0?

A mai anunțat Vela vreo ordonanță sau pot să mă duc să-mi iau din frigider și o bere?
Nu înțeleg de unde atâta indignare legată de Ordonanțele Militare! 
De parcă cei căsătoriți făceau ce vor, așa de capul lor.
Mie mi-a picat mănușă, nici înainte nu mișcam în front...

Păstrați declarațiile pe proprie răspundere și după încetarea stării de urgență. Acestea vor participa la o tombolă, iar câștigătorii extrași vor stă o luna gratis în casă.

România s-a dovedit singura țară în care oamenii sunt în stare să-și pună sănătatea în pericol pentru a se duce la biserică să se roage pentru sănătate.

Valul 2 covid, estimat la toamnă, se spune că a fost  deja programat să ne ia și prin surprindere.

Criza asta m-a luat până și pe mine prin surprindere.
S-au scurs deja 42 de zile fără Rapid.
Și totul pare fără rost.

FzR!!