duminică, 12 aprilie 2020

Ziua 35.

Mi-e dor de Rapid și să fiu o dezamăgire în persoană, nu doar pe internet.

Carantina asta mă ajută foarte mult să văd cum va arăta viață după pensionare.

La știri aud că infidelitățile au scăzut cu 99%.
Mona sau Dora?
Palinca mi s-a terminat de vineri...

Ieri s-au împlinit 140 de ani de la înființarea Direcțiunii Principiare a Căilor Ferate Române. 
Hotărât lucru! Sărbătoresc și astăzi! 
Hai Rapidu'!!

Sunt milițieni care n-au citit în viața lor atâtea cuvinte câte am înghesuit noi în declarațiile alea de ieșit din casă.
Cum e acum când colegul tău Mirel din generală, care avea 5 pe linie la română, ajuns acum polițist, să te oprească și să verifice dacă declarația ta e scrisă corect?

Dacă vine cutremurul, trebuie să ieșim toți afară sau doar unul din familie?

Mirosul de clor e noul J'adore.

Am făcut cam 12 scenarii de escape room.

De plictiseală am căutat pe booking cazare în perioada Paștelui.
Când se va termina totuși carantina intenționez să plec în concediu într-o țară neatinsă de coronavirus.
Are habar cineva cum e vremea în Coreea de Nord la sfârșit de noiembrie, început de decembrie?

Am renunțat să mai caut cazări și mi-am comandat haine noi de stat prin casă.
Doar se apropie Paștele, nu?

Mă întreb cum pot cunoaște ceilalți ce este Fericirea, dacă eu sunt izolat în casă?
Acum să nu credeți că mă laud, dar până și becul de pe scară se aprinde singur când mă vede...

Să nu uităm că întotdeauna poate fi mai rău. 
Să fim optimișiti.

FzR!!