joi, 2 aprilie 2020

Simptomatic

Ziua 25....
Am ieșit după ceva cumpărături. 
Am urmat recomandările autorităților de a o face doar cu mască de protecție. 
Am constatat însă că toți cei din jurul meu mai erau și îmbrăcăți.
Mă oprește Poliția:
- Hârtie?
- Foarfecă! Am câștigat!

Cadrele medicale nu contenesc cu demisiile...
Probabil că la începutul carierei lor au depus Jurământul lui Hipocritul...
Dacă mai dau multe ordonanțe, sigur învăț limbajul surdo-mut!

Atunci când vom spune "pa-pa" pandemiei sigur ne vom apuca cu toții de grătare. 
De vor crede ungurii că am dat foc la țară.


Doi olteni, în București, urcă în tramvai.
Primul îl întreabă pe un pasager:
- Cu ăsta, ajung la gara?
- Nu!
Al doilea:
- Dar eu?

Râdem, glumim, dar nu răspândim...

Discuție aseară în căminul izolării:

Soția: - Niciodată nu îmi dau seama dacă mă iubești...
Eu:  - Așa sunt eu, asimptomatic.

Glumesc.
Noi rapidiștii suntem cu toții simptomatici.
Dăm semne ale dorului și ale Iubirii.
Mereu.
Spre Infinit.
Și o zi în plus.


FzR!!